czwartek, 11 kwietnia 2019

Taki drobiazg...

   Moja montgomeriańska kolekcja to nie tylko książki, ale także takie drobiazgi jak... plakat teatralny. 



   Jest to plakat do przedstawienia opartego na adaptacji Andrzeja Konica, które swoją premierę miało w Teatrze Ziemi Mazowieckiej w Warszawie w 1974 roku (reż. Bohdan Głuszczak). Główną rolę zagrała Izabella Dziarska. Sam jednak plakat pochodzi z 1979 - rok wcześniej instytucja zmieniła nazwę na: Teatr Popularny, którą to widać na afiszu. 


   Poniżej zamieszczam materiały z tego przedstawienia, które udostępnia portal Instytutu Teatralnego:










  • e-teatr.pl

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się retro klimat plakatu! 900 spektakl Ani miał wspaniałych gości! Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiam zaległości w odpowiedziach...
      Kiedy zobaczyłam ten plakat, aż podskoczyłam ze zdziwienia, że gdzieś się uchował!
      Spektakl rzeczywiście musiał mieć wzięcie! Taka oglądalność!

      Usuń