wtorek, 17 maja 2022

Mija kolejny rok

    17 maja 2016 rozpoczęła się moja przygoda z blogiem. Co roku tego dnia wracam do pierwszego wpisu na Pokrewnych duszach i za każdym razem zdumiewa mnie fakt, jak bardzo blog wpłynął na mnie samą i jak wiele mi dał. Dziękuję wszystkim Czytelnikom Pokrewnych dusz za kolejny rok obecności i wsparcia.

   Choć w ostatnim czasie posty pojawiają się rzadziej, to jednak pracę nad odkrywaniem nowych faktów o polskich losach powieści Maud wciąż kontynuuję. Obecnie więcej uwagi poświęcam zagadnieniom związanym z postacią pierwszej tłumaczki. Trzymajcie kciuki! :)

   Z okazji tego świątecznego dla mnie dnia, chciałabym pokazać Wam, drodzy Czytelnicy, kolejny nabytek w kolekcji. Cieszę się nim już od jakiegoś czasu i ten dzień idealnie pasuje na zaprezentowanie tego skarbu - to pierwsze wydanie Emily's Quest.








7 komentarzy:

  1. Gratulacje i życzę kolejnych blogowych lat :) Bardzo lubię tu zaglądać :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że mam w Tobie czytelniczkę.

      Usuń
  2. To już minął kolejny rok, naprawdę? Ale ten czas leci... Wszystkiego najlepszego zatem dla Ciebie, Agnieszko - w końcu to szóste urodziny Pokrewnych Dusz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolejny! I uświadomiłam sobie datę... będąc u fryzjerki :D
      Dziękuję - za Twoje wsparcie, motywację i pomoc przez te lata.

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę samych udanych odkryć w twórczości L.M.Montgomery. Jakie piękne wydanie Emilki i bardzo podobne do polskiego. Bardzo piękne są te stare wydania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że i Pana blog można już poznawać :)
      "Emilki" są dla mnie szczególne. Kwestia okładek jest ciekawa - polskie wydanie miało kopię okładki z oryginalnego. Sama Pisarka dostała komplet polskiego wydania, jednak okładki chyba nie miały ilustracji.

      Usuń
  4. Cieszę się, że tu trafiłam i wyjść nie mogę! :) Kolejnych rocznic Ci życzę! ❤️

    OdpowiedzUsuń