środa, 10 stycznia 2018

Wybieramy zakładkę

   Ostatnie tygodnie wywróciły moją codzienność do góry nogami - powracam więc na chwilę do spraw blogowych z wielką radością. Okazją do tego jest przesyłka ze Szkoły Maud, którą ostatnio otrzymałam. Była to przesyłka z zakładkami - zaproponowałam uczniom, podczas święta ich szkoły, by przygotowali zakładkę do książki dla Maud - wszakże pisarka była zapaloną czytelniczką. Mówiła wręcz o sobie, że jest książkoholikiem... :)
   Dostałam kilka zakładek - swój typ na tą najładniejszą już chyba mam. Chciałabym jednak zaproponować czytelnikom Pokrewnych dusz, by wybrali swoją. Piszcie w komentarzach, która z prac zasługuje na miano tej najładniejszej, najciekawszej. Skrupulatnie zliczę Wasze głosy i przygotuję nagrodę specjalną :)
   A oto zakładki:








4 komentarze:

  1. Wszystkie cudne,jednakże moje serducho skradła pierwsza zakładka 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, trudno wybrać. Każda ma w sobie coś kojarzącego się z Anią i jest na swój sposób urocza. Jednak najbardziej zauroczyły mnie warkocze 3D w pierwszej zakładce ;) Brawa dla wszystkich Autorów za ich pracę :)

    OdpowiedzUsuń