czwartek, 7 maja 2020

Wakacyjne czytanie

Zapraszam wszystkich oddanych czytelników prozy Maud, a także tych, którzy chcieliby ją bliżej poznać, do przyłączenia się do nas. Być może ktoś z Was planował w tym roku podróż na Wyspę, być może ktoś ma tę podróż jeszcze w marzeniach. W tym wyjątkowym roku możemy być na Wyspie wszyscy... poprzez wspólne czytanie.

Zaczynamy od "Emily of New Moon".

Trylogia o Emily Byrd Starr to moje szczególnie ukochane książki Maud. W ogólnym odbiorze prozy Maud, ta postać jest przysłonięta przez Anię Shirley... Mam nadzieję, że nasze wspólne czytanie zmieni to, bowiem książki o Emilce jak żadne inne są ściśle związane z wątkami biograficznymi Pisarki. Chcecie bliżej poznać Maud?... Zaczytajcie się w Emilce





1 komentarz:

  1. W zeszłym roku przeczytałem cały komplet książek Emilki i byłem pod takim wrażeniem, że zainspirowała mnie do napisania małej kolejnej mojej książeczki, tym razem pt.Listy do moich rodziców, których bardzo mi brakuje tak jak Emilce kochanego taty do którego pisała listy. Obok Ani bardzo ulubiona moja postać, pozdrawiam. Ireneusz

    OdpowiedzUsuń