niedziela, 24 lipca 2016

Cudeńka z Zielonego Wzgórza

   Na Pomorzu Zachodnim istnieją co najmniej dwa Zielone Wzgórza! Dzisiaj, na Jarmarku Jakubowym, odkryłam to drugie. Jest nim pracownia rękodzieła Pani Ani z Parsowa. W Zielonym Wzgórzu powstają Anielice i Aniołki, Sówki, Króliki, Koty, Misie, Traktory, Poduszki... można by wymieniać długo. Zebrane razem w gromadzie na stoisku tworzą przesympatyczny widok! Nie mogłam sobie odmówić krótkiej pogawędki z ich Autorką. Dzieła Pani Ani z Zielonego Wzgórza można podziwiać na facebookowym profilu pracowni: https://web.facebook.com/Pracownia-Zielone-Wzg%C3%B3rze-483211905166199/?_rdr
 
   Nazwa pracowni, jak się dowiedziałam z rozmowy, powstała niejako sama z siebie - bo jak inaczej ją nazwać, skoro została stworzona przez Anię mieszkającą w zielonym domu na wzgórzu, o której okoliczni mieszkańcy mówią: "No, ta Ania z zielonego wzgórza"?...
 
 

2 komentarze:

  1. Jest mi bardzo miło, że napisano o mojej pracowni na tak fachowym i skrupulatnie prowadzonym blogu. Uwielbiam ludzi z pasją, zwłaszcza tak konsekwetnie pielęgnowaną. Oczarowana tym wszystkim po wielu latach znów wracam do lektury Ani z Zielonego Wzgórza. Dziękuję i pozdrawiam gorąco. -Ania z Pracowni Zielone Wzgórze

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziękuję za miłą pogawędkę!

    OdpowiedzUsuń