środa, 2 maja 2018

Powojenne słuchowisko

   Pisałam kiedyś o adaptacjach radiowych powieści Maud - tych przedwojennych, a także tych z lat 70-tych, 80-tych i 90-tych. Niedawno natknęłam się na wzmiankę o jeszcze innym słuchowisku... Na antenie Polskiego Radia, 16 listopada 1946 roku, wyemitowano "Anię z Zielonego Wzgórza".




   Nic więcej nie zdołałam na razie znaleźć o tej adaptacji. Wygląda na to, że było to jednoczęściowe słuchowisko. Być może kiedyś uda się zdobyć jakieś informacje o nim...



  • Robotnik; CBN Polona

1 komentarz:

  1. Właśnie w ostatnich dniach słuchałam adaptacji "Błękitnego Zamku" (1989) i "Wymarzonego Domu Ani" (1979). Bardzo mi się podobało, choć wiadomo, że pewne wątki zostały pominięte lub skrócone. Z wielką przyjemnością posłuchałabym i tej dawnej adaptacji "Ani...".

    OdpowiedzUsuń