wtorek, 15 stycznia 2019

Kolejna niezwykła pozycja w kolekcji

   Jakiś czas temu skontaktowała się ze mną Pani Monika, która w ramach studiów magisterskich z lingwistyki stosowanej na UMCS pracowała nad tłumaczeniami Ani z Szumiących Topoli. Miałam ogromną przyjemność podzielić się pierwszym przekładem autorstwa Marii Rafałowicz-Radwanowej. Bardzo się ucieszyłam, że moja kolekcja przyda się komuś w taki sposób :). Pani Monika podarowała mi w zamian reprint pierwszego oryginalnego wydania Anne of  Windy Poplars. Wydanie to jest o tyle niezwykłe, że ukazało się w limitowanej serii liczącej 300 egzemplarzy. Bardzo dziękuję, Pani Moniko! 










4 komentarze:

  1. Monika Marczuk18 kwietnia, 2019

    To ja jeszcze raz dziękuję bardzo:) życzę zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń