sobota, 19 stycznia 2019

Wyspa z perspektywy lat 90-tych

   Chciałabym pokazać Wam dzisiaj kolejne wydawnictwo z mojego zbioru i jednocześnie, dzięki fotografiom, wybrać się z Wami w podróż na Wyspę lat 90-tych. Oto pewien przewodnik:




   Dostałam go od Przyjaciół, którzy ostatniego lata wybrali się na Wyspę Księcia Edwarda - Natalii i Michała. Przewodnik ten wyszukali dla mnie w pewnym niewielkim antykwariacie w Rusticoville, Jem Books, mieszczącym się w domu z elewacją w niezwykłym odcieniu różu...


(zdj.: www.google.com/maps)


   Jest to przewodnik z trzeciego druku, z 1998 roku. Pierwsze wydanie miał w 1991 - mniej więcej w tym czasie... byłam gdzieś pomiędzy Anią z Szumiących Topoli a Doliną Tęczy  :). 


   Wybierzmy się więc w krótką podróż na Wyspę z tym przewodnikiem, a dla porównania zerknijmy też na moje zdjęcia (2016 rok).







Dzisiaj eksponatem jest replika sukni









































(fot.: Bernadeta Milewski)





















































1 komentarz:

  1. Dziękujemy za wspaniały wpis i cieszymy się bardzo, że ten już nieco przestarzały przewodnik przyniósł Ci tyle radości, Agnieszko... Przy okazji można zobaczyć, jak wiele się zmieniło na Wyspiep przez te ostatnie trzy dekady...

    OdpowiedzUsuń